Getting My سکه بخریم بهتره یا طلای آب شده To Work

Wiki Article

روی شمش برند شرکت سازنده، مجوز و سال ساخت، عیار و وزن شمش حک می‌شود.

قطر  بهار ازادی نیز متفاوت است و در قطر های زیر موجود می‌باشند:

به طوری که سکه طلا و طلای آب شده دو مورد از انواع این سرمایه گذاری ها می باشند. درباره اینکه کدامیک از این موارد برای سرمایه گذاری مناسب می باشند صحبت کردیم و در این باره به طور جداگانه به مزایا و نیز معایب هریک اشاره کردیم.

البته ربع سکه نیز به دلیل قیمت پایین‌تر همواره دارای آمار خریدوفروش بالایی است. سکه تمام بهار آزادی نیز همواره دارای نوسانات قیمت بالایی است.

اما طلای آب‌شده با ریسک تقلبی بودن مواجه است. زیرا ممکن است طلای آب‌شده ناخالصی داشته باشد که این ناخالصی‌ها موجب کاهش عیار طلا می‌شوند.

تاریخچه بلاک چین

همانطور که می‌دانید در خرید طلا مبلغی اضافه به اسم اجرت از شما گرفته می‌شود. اما سکه اجرت ساخت ندارد و هنگام فروش نیز پول اجرت ساختی از آن کم نخواهد شد.

به دلیل عرضه و تقاضا نامتقارن در بازارسکه سکه دارای حباب است ولی طلای آب شده حباب ندارد.

فروشگاه: یزد، میدان شهید بهشتی، خیابان دهم فروردین، پلاک ۳۲۴

همانطور که در قسمت قبل توضیح دادیم سکه در بسته‌‌بندی مخصوصی و به‌صورت پرس شده به‌فروش می‌رسد. متاسفانه تشخیص بانکی یا غیربانکی بودن این بسته‌بندی‌ها برای همه امکان‌پذیر نیست و نیاز به مراجعه به افراد خبره دارد.

از این رو، سکه بخریم بهتره یا طلای آب شده لازم است خرید سکه از مراکز معتبر و دارای مجوز صورت گیرد.

به‌طورکلی معاملات طلای آب شده مورد تایید اتحادیه طلافروشان نیست و از طرفی این نوع طلا، دارای عیارهای متفاوتی است که ممکن است در آن تقلب‌های بسیاری صورت گیرد.

یعنی یک فرد با سرمایه‌گذاری در طلای آب‌شده نسبت به سرمایه‌گذاری در طلای زینتی با همان میزان سرمایه، حدود ۳۰ درصد طلای بیشتری خریداری کرده است.

امیدواریم این نوشته برای شما مفید بوده باشد. اگر شما هم به پاسخ سوال طلای آب شده بخریم یا شمش طلا رسیده‌اید، نقطه نظر خود را با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.

Report this wiki page