Everything about بیماری زونا صورت

Wiki Article

همه چیز درباره استرنوتومی؛ از خطرات تا مراقبت های بعد از عمل

زونا معمولاً به صورت نواری از تاول در یک طرف بدن و معمولاً روی تنه، گردن یا صورت ظاهر می‌شود.

اگر چه بثورات دردناک زونا در یک طرف صورت، گردن یا بالاتنه در بیشتر موارد وجود دارد، این بیماری می‌تواند اشکال مختلف دیگری نیز داشته باشد. اشکال کمتر رایج زونا عبارت‌اند از:

آقای تورک حملات حماس به غیرنظامیان و سربازان اسرائیلی در هفتم اکتبر، از جمله قتل، تجاوز و گروگان‌گیری را محکوم کرد.

● افراد مسن مبتلا به زونا نسبت به جمعیت عمومی بیشتر احتمال دارد عوارضی از جمله بثورات گسترده‌تر و عفونت‌های باکتریایی ناشی از تاول‌های باز را تجربه کنند.

دست‌کم نورا به بیمارستان رسیده است. اغلب بیش از یک میلیون نفر از مردم غزه که تصور می‌شود شدیدا نیازمندند، این امکان را نخواهند داشت.

○ داشتن شرایطی که سیستم ایمنی را تضعیف می‌کند، مانند بیماری ایدز یا سرطان

علاوه بر موارد گفته شده، گاهی اوقات زونا باعث ایجاد درد شدیدی در فرد می‌شود. از این رو پزشک برای کاهش علائم بیماری، دارو‌های زیر را تجویز می‌کند:

چنان چه مقدار زیادی كرم و پماد روی پوست بمالید با تحریك پوست سبب تاخیر در بهبودی خواهید شد بنابراین بهتر است تاول ‌ها را دستكاری نكنید.

اقداماتی که برای درمان زونای حاد می‌توان انجام بیماری زونا چگونه منتقل میشود داد عبارت است از:

به خاطر داشته باشید كه اگر به آسپیرین حساسیت دارید از این فراورده استفاده نكنید.

تنوع بی نظیر گوشی موبایل ولپ تاپ رو اینجا ببین و راحت بخر

گزارش‌هایی حاکی از غرق شدن برخی اهالی غزه هنگام تلاش برای از آب گرفتن محموله‌های کمک است - ویدیوی خبرگزاری رویترز لحظه انداختن این بسته‌های کمکی را نشان می‌دهد

بزرگسالانی که هرگز آبله‌مرغان نداشته‌اند نیز باید این واکسن را دریافت کنند. واکسینه شدن لزوماً به معنای این نیست که فرد به آبله‌مرغان یا زونا مبتلا نمی‌شود، اما آمار‌ها نشان می‌دهد که از هر ۱۰ نفری که واکسینه شده‌اند، تنها ۱ نفر به زونا مبتلا می‌شود.

Report this wiki page